530 042 577

po-pá 8:00 - 16:00
so 8:00 - 13:00

  • DOPRAVA ZDARMA
    PRO OBJEDNÁVKY NAD 3000 Kč
  • Buďte stále informování, lajkni náš profil a sleduj nejnovější zprávy , propagační akce, nabídky

Jak vrátit zakoupené zboží?
Jak vyměnit zakoupené zboží?
Jak reklamovat vadný výrobek?

1. Jak vrátit zakoupené zboží?

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka

Nejedná-li se o případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Odstoupení od kupní smlouvy kupující zašle na adresu elektronické pošty prodávajícího shop@vasedily24.cy anebo písemně přiloží k odeslanému zboží a zašle na adresu prodávajícího Zahradní 903/3 Český Těšín 737 01 . Zboží neposílejte na dobírku, takto nebude přijato.

Vrácené zboží nesmí být používáno ( nesmi mít žádne stopy po montáží)

2. Jak vyměnit zakoupené zboží?

Do 14 dnů ode dne doručení můžete vyměnit zakoupené zboží za jiné. Pokud tak chcete učinit pošlete nám ho zpět na naší adresu Zahradní 903/3 Český Těšín 737 01 a napište nám nebo zavolejte za jaké zboží ho chcete vyměnit

Nezapomeňte také, že se vrácené položky musí být originální v nepoškozeném obalu, stejně jako nemůže být žádným způsobem poškozené nebo zničené.

Chcete-li ochránit původní balení , doporučujeme zabalit do další krabice.

Žádosti jsou řešeny do 14 pracovních dnů od data dodání výrobku na naší adresu.Výsledek oznamujeme telefonicky nebo e-mailem.

3. Jak reklamovat vadný výrobek?
Postup při reklamaci

1. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.

2. Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem vasedily24.cz  reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem nebo telefonicky na telefonním čísle uvedeném v kontaktech.

3. Písemné oznámení o zjištěných závadách společně s vadným výrobkem zašle zákazník na adresu:

ZAHRADNÍ 903/3
ČESKÝ TĚŠÍN
737 01

,další informace je možné si vyžádat. na e-mailové adrese: shop@vasedily24.cz Reklamační sdělení musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace.

4. Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).

5.  Zajistěte prokázání uzavření kupní smlouvy např. fakturou či prodejním dokladem

6. V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu. V případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.

7. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

8. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací v rozporu s návodem k použití. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

9 Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

Záruční podmínky – obecně

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2095 – § 2117 a  2165 – § 2174  občanského zákoníku). Tyto jsou níže podrobně specifikovány:

Vrácení peněz

Vrácení peněz bude realizováno na Váš bankovní účet který pošlete na náš e-mail shop@vasedily24.cz popřípadě budou zaslány poštovní poukázkou na adresu uvedenou v objednávce.


Další informace a pomoc

Další informace o způsobu realizace vrácení a reklamací získáte od naších konsultantů na tel. +420 607097131 a e-mailu shop@vasedily24.cz

čas: 0.016916990280151s